At last I decided to have a blog about my book reviews, it is going to take awhile for me to post all the books I have read as I am an avid reader. So please bare with me especially with the time I am taking to remember about all the books I have read. NGEEE!!!

Saturday, June 30, 2012

Amerika

AmerikaAmerika by Ridhwan Saidi
My rating: 5 of 5 stars

Saya suka Murshid sebab dia bukan seorang HIPOKRIT :)
Buku kedua karya Ridhwan Saidi ini amat 'dalam'. Banyak yang dipersoalkan mengenai pelbagai perkara yang patut di ketengahkan. Isu politik dan pemahaman diri. Saya suka dengan cara atau gaya penulisan Ridhwan Saidi yang begitu santai tetapi dapat membuat saya mengambil pen dan menggaris beberapa ayat ( banyak! ) di dalam buku Amerika. Jarang saya menggaris ayat2 di dalam novel. Tetapi karya saudara Ridhwan amat membuka minda saya.....Read ok! pst...18sx jugak!

View all my reviews


No comments:

Post a Comment